Najbogatejša Slovenca in razvijalca mobilnih aplikacij Outfit7, ki sta podjetje zagnala leta 2010, sta na družbenih omrežjih v enaki objavi sporočila, da sta se zasebno razšla. "V izogib ugibanjem, napačni interpretaciji in morebitni posledični zmedi, prijatelje in javnost obveščava, da sva se v osebnem življenju ločila," sta zapisala oba, vse pa sta obenem prosila, da spoštujejo njuno zasebnost.
Te namreč ne želita komentirati javno, menita pa, da to tudi ni njuna dolžnost. "Da novinarji nimajo pravice posegati v najino zasebnost več, kot jo sama razkrijeva, je odločilo tudi Okrožno sodišče v Ljubljani v postopku zoper Reporter media d. o. o.," sta še poudarila zakonca Login, ki bosta še naprej skupaj sodelovala z ekipo Login5 pri uresničevanju njihovega poslanstva.
"Najini skupni cilji glede prihodnosti človeštva in našega planeta so višji od najinih zasebnih," sta še zapisala Iza in Samo Login, ki sta podjetje Outfit7, znano po aplikaciji govorečega mačka Talking Toma, natanko sedem let po ustanovitvi kitajskemu holdingu United Luck Group prodala za milijardo dolarjev, avgusta pa naj bi postala lastnika več kot 4000 hektarjev zemlje v Vojvodini, kjer naj bi začela z organskim kmetovanjem.
Namen njunega projekta so čista voda, čist zrak in čista zavest
Izo Sio Login je aprila letos v svoji oddaji gostila Zvezdana, kjer je bilo omenjeno, da so se v podjetju sprva želeli ukvarjati z aplikacijami, ki bi bile uporabne v vsakdanjem življenju, v njem pa je prevladoval nazor, da vsak lahko pove svoje mnenje. Sodelovanje naj bi bilo vedno kombinacija znanja, dela in duhovnosti. S podjetjem sta zakonca zaslužila več denarja, kot ga bosta kadar koli potrebovala zase, osrečevalo pa naj bi ju poslanstvo in ne denar. Z zasluženim denarjem namreč podpirata okoljevarstvene projekte, želita pomagati planetu in človeštvu.
Po ugotovitvi, da je projektov glede energetike in naravnih virov že dovolj, naj bi se kot glasnika novega delovanja usmerila v hrano. Po njenih besedah pa naj bi tako načrtovali, da bodo te projekte, raziskave in storitve potem tudi brezplačno dali v uporabo, namen njunega projekta naj bi bili čista voda, čist zrak in čista zavest. Pri uspehu podviga, s katerim zagovarjajo nazor, da ima vsak človek pravico do zdrave hrane, naj bi se zanašali na to, da bodo posamezniki ukrepali vsak zase, po vsem svetu, po spremembi vedenja potrošnikov pa , naj bi se po njihovih pričakovanjih začela spreminjati tudi proizvodna podjetja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje