Julia je s številnimi modnimi znamkami sodelovala kot svetovalka in/ali grafična oblikovalka. Foto: EPA
Julia je s številnimi modnimi znamkami sodelovala kot svetovalka in/ali grafična oblikovalka. Foto: EPA
Juliina mama je slavna modna urednica Carine Roitfeld. Foto: EPA

In njuna zdaj skoraj 33-letna hči se je tudi sama znašla v modnem svetu: že kot deklica je stala pred objektivom Maria Testina, pozneje pa med drugim nastopala v kampanji za dišavo Blue Orchid družinskega prijatelja Toma Forda.

Poleg manekenstva je Julia tudi fotografinja, umetniška direktorica in oblikovalka (zasnovala je linijo spodnjega perila Kiki de Montparnasse), potem ko je lani postala mama, pa je ustanovila še spletno stran za "šik" matere Romy And The Bunnies, ki je ime dobila po njeni hčerki Romy.

Zdaj 17-mesečna deklica se je Julii rodila v razmerju s hrvaškim modelom Robertom Konjićem, s katerim sicer nista več par, a sta ostala prijatelja in si delita starševske naloge.

Rojena Parižanka že deset let živi in dela v New Yorku, ravno je dobila zeleno karto, kot je povedala v pogovoru za britanski brezplačnik Metro. Kot pojasnjuje, nikoli ni načrtovala kariere modela, študirala je oblikovanje na ugledni manhattanski šoli Parsons.

A se je nekako vseeno znašla pred objektivi, njena prva odmevna kampanja je bila že omenjena Fordova dišava Black Orchid pri 25. Sledila so sodelovanja z znamkami Givenchy, Jil Sander, Mango, pa naslovnice revij Harper's Bazaar, Vogue in i-D (zadnja, ko je bila visoko noseča z Romy).

"Imam srečo, da sem pri 33 še iskana. A to ne bo trajalo večno. Imam morda še dve leti, potem pa konec, zato bom to še delala, dokler me ne bodo več najemali," pravi Julia, ki je, odkar je postala mama, manj osredotočena na kariero, a se ji je prav zaradi izkušnje materinstva porodila zamisel za omenjeno spletno stran. Navdih je bila njena mama Carine, ki je tudi v času nosečnosti z njo in mlajšim bratom Vladimirjem, trgovcem z umetninami, ostala izjemno stilsko ozaveščena.

Romy And The Bunnies obstaja dobrega pol leta, tam Julia s sodelavci objavlja prispevke o (pretežno slavnih) mamah, ki navdihujejo z osebnim slogom. Seveda pomaga, da ima prijateljske vezi z modno elito, na primer s Heleno Christensen in Alessandro Ambrosio.

Za zdaj Restoin Roitfeldova s projektom še ne služi denarja, a pravi, da ima zanj velike načrte, med drugim linijo izdelkov za otroke.