Raper, ki ne slovi po svoji skromnosti, je prepričan, da bo po zaslugi svoje znamke postal večji od Walmarta. Foto: EPA
Raper, ki ne slovi po svoji skromnosti, je prepričan, da bo po zaslugi svoje znamke postal večji od Walmarta. Foto: EPA
Yeezy
Za čevlje, ki jih je Kanye oblikoval za Adidas je treba odšteti več sto evrov. Foto: Reuters

Kanye West, ki je svoj prvenec izdal leta 2004, očitno več kot s svojo glasbo zasluži s svojo modno kolekcijo Yeezy. Po pisanju portala The Blast mu je sodelovanje z Adidasom prineslo pravo bogastvo. Glasbenikova modna znamka je namreč vredna 1,5 milijarde, West pa ima v podjetju večinski delež. 41-letnik je do zdaj prejel že več ponudb za prodajo podjetja, a se vsaj za zdaj za prodajo podjetja, ki mu prinaša bogastvo, ne bo odločil.

Preden je West leta 2015 sklenil sodelovanje z Adidasom, je za športno znamko Nike oblikoval serijo čevljev Nike Air Yeezy. Sodelovanje s podjetjem je leta 2013 prekinil, saj mu po njegovem mnenju za uporabo njegove imena niso plačevali dovolj. Preden je prekinil pogodbo, je hotel sicer Nike prepričati, naj mu od prodaje izdelkov z njegovim imenom odreže večji kos pogače, a so ga zavrnili. Pojasnili so, da del dobička, ki se plača avtorju za vsak prodani izvod, lahko dobijo le profesionalni športniki.

West pravi, da bo postal večji od Wal-Marta
West je sicer priznal, da mu je osebno bližje znamka Nike, vendar se je zaradi denarja raje odločil za sodelovanje z Adidasom. "Stari jaz bi sprejel ponudbo podjetja Nike. Ampak kot novi jaz, kot oče bom sprejel Adidasovo ponudbo, saj me plačajo od prodaje in moram poskrbeti za hčerko," je povedal ob prekinitvi pogodbe z Nikom. Očitno se mu je odločitev vsaj s finančnega vidika splačala.

West, ki je poročen z zvezdnico resničnostnih šovov Kim Kardashian, s katero ima tri otroke, je sicer že pred leti napovedal, da bo s svojo znamko postal večji od Walmarta, ogromne ameriške verige prodajaln.