Prvo mesto si je prislužila Angelina Jolie, ki je s svojo nosečnostjo vse leto polnila časopise. Najprej so ugibali, ali je res noseča, potem kdaj bo rodila, ali je že nastopil ta dan, pozneje je medije najbolj zanimalo, kakšna sta videti dvojčka, nekaj tednov po porodu pa je glavno vprašanje, ali je že izgubila vse odvečne nosečniške kilograme.
Za tedenske revije, ki se preživljajo s poročanjem o življenju zvezd, je pomembno, kdo krasi naslovnico. Forbes je v svoji raziskavi pregledal letošnje naslovnice šestih največjih revij v ZDA: People, Star, US Weekly, In Touch Weekly, Life & Style in OK! Večina revij v Združenih državah namreč ne proda največ izvodov naročnikom, ampak naključnim obiskovalcem, ki vidijo priljubljeno zvezdo v kiosku in se zato odločijo za nakup. Le revija People ima več kot 50 % naročnikov, medtem ko reviji Life & Style Weekly ter In Touch kar 95 % izvodov prodata v kioskih.
Bomo videli razgaljeno, materinsko Angelino? Videli smo že fotografije Angeline in otrok, zato naj bi se igralka odločila, da bo šla korak dlje. Angelina naj bi se namreč na naslovnici revije W pojavila v majici brez naramnic, z enim izmed dvojčkom med dojenjem. Napis na naslovnici obljublja zasebne fotografije verjetno najbolj slavnega para na svetu.
Ni prvič, da se je takšen motiv pojavil na naslovnici, a prvič se je v tem položaju pojavila slavna oseba. Že leta 2006 je revija Babytalk objavila fotografijo neke ženske med dojenjem in naslovnica je pritegnila ogromno pozornosti, mnogo tudi negativne, saj so nekateri menili, da je takšna fotografija neprimerna, če pa se v takšnem položaju pojavi Angelina, pa bo naklada še toliko večja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje