Italijanski protimonopolni organ AGCM je oglobil tudi slaščičarsko podjetje Balocco, ki bo moralo plačati 420.000 evrov. Kazni izhajajo iz preiskave, ki jo je AGCM napovedal junija in se nanašajo na božično različico priljubljenega kolača Balocco pandoro, ki so ga za lanske praznike poimenovali po blagovni znamki Ferragni. Kolače Ferragni pandoro so prodajali po devet evrov, medtem ko je običajna različica decembra lani stala nekaj manj kot štiri evre. Oglaševanje dobrodelnega namena in višje cene so po mnenju AGCM-ja zavajali potrošnike, ti naj bi z nakupom torte neposredno prispevali k raziskavam kostnega raka v torinski bolnišnici. Sredstva naj bi prispevala tudi znana vplivnica.
A Balocco je bolnišnici že pred lansiranjem kolača Ferragni pandoro nakazal enkratni znesek v višini 50.000 evrov, tako da prodaja izdelka ni vplivala na dobrodelne donacije, poroča Reuters. Protimonopolni organ AGCM je ob tem dodal, da tudi sankcionirana podjetja Chiare Ferragni nikoli niso nakazala sredstev torinski bolnišnici, čeprav so za pobudo in promocijske dejavnosti prejela več kot milijon evrov.
36-letna Ferragni je ena najbolj znanih modnih vplivnic na svetu, na Instagramu ji sledi več kot 30 milijonov uporabnikov. V sporočilu na družbenem omrežju je zapisala, da je bilo partnerstvo z Baloccom zgolj poslovno, sodelovanje pa naj bi sklenila v dobri veri, dobrodelnost pa naj bi bila ključna točka sporazuma med njenimi podjetji in Baloccom. Dodala je, da ji je žal za napačno interpretacijo njenega oglaševanja, na kazen AGCM-ja pa se bo pritožila. Sankcijo je označila kot nepravično. Tudi pri Baloccu so že izrazili svoje nestrinjanje z globo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje