Oprah svojim gostom pogosto prikimava in jim z
Oprah svojim gostom pogosto prikimava in jim z "aha" izraža svojo podporo in razumevanje, so prepričani v družbi Harpo. Foto: EPA

Ameriška zavarovalnica Mutual of Omaha je v začetku leta vzklik, na las podoben Oprahinemu, začela uporabljati v oglaševalski kampanji, kar je pa močno razjezilo kraljico pogovornih oddaj.

Na sodišču je njeno podjetje Harpo vložilo tožbo zaradi kršenja avtorskih pravic in zaradi neupravičenega povezovanja zavarovalnice z Oprahinim imenom. Pri zavarovalnici so se branili, da so ustreznost izraza oz. aha-trenutka, kot ga imenujejo v ZDA, že lani preverili na patentnem uradu, kjer pa na njegovo uporabo niso imeli nobenih pripomb.

Kljub temu pa so v zavarovalnici na koncu popustili in z družbo Harpo sklenili poravnavo. Več o tem, za kolikšne vsote gre, ne Harpo ne Mutual nista želela povedati.