Ameriška zavarovalnica Mutual of Omaha je v začetku leta vzklik, na las podoben Oprahinemu, začela uporabljati v oglaševalski kampanji, kar je pa močno razjezilo kraljico pogovornih oddaj.
Na sodišču je njeno podjetje Harpo vložilo tožbo zaradi kršenja avtorskih pravic in zaradi neupravičenega povezovanja zavarovalnice z Oprahinim imenom. Pri zavarovalnici so se branili, da so ustreznost izraza oz. aha-trenutka, kot ga imenujejo v ZDA, že lani preverili na patentnem uradu, kjer pa na njegovo uporabo niso imeli nobenih pripomb.
Kljub temu pa so v zavarovalnici na koncu popustili in z družbo Harpo sklenili poravnavo. Več o tem, za kolikšne vsote gre, ne Harpo ne Mutual nista želela povedati.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje