"Mislim, da zagotovo malo pretiravajo," je 33-letni Kelce povedal v svojem podkastu New Heights. Liga NFL po drugi strani svoje nenehno poročanje o pevki brani. Toda NFL brani svoje poročanje o popzvezdi z argumentom, da je to pomemben trenutek v popkulturi.
Televizijske kamere so bile na zadnji tekmi Kelcejeve ekipe praktično celoten prenos prilepljene na zvezdnico. Medijska pokritost domnevnega odnosa je eksplodirala, ko je trenutno največja zvezdnica popularne glasbe prvič obiskala tekmo lige NFL konec septembra, po kateri je s športnikom stadion Arrowhead zapustila v njegovem kabrioletu.
Na naslednji tekmi moštva Kansas City v New Jerseyju je Taylor Swift družbo delala smetana hollywoodskih imen, med katerimi so bili Ryan Reynodlds, Hugh Jackman in Blake Lively. Domnevno ljubezensko razmerje je poskrbelo za neverjeten porast Kelcejevih dresov, kar za 400 odstotkov.
Prav tako so občutno narasle številke gledanosti tekem, na katerih nastopa Kelce. Večinskemu občinstvu, ki ga sestavljajo moški srednjih let, so se pridružili še oboževalci Taylor Swift. Na zadnji tekmi med Chiefsi in Jetsi je kamera glasbenico v kader ujela kar 17-krat. "Prekleto, to je noro," je v svojem podkastu dejal dvakratni dobitnik trofeje Vincea Lombardija.
Prodaja dresov športnika šla v nebo
Liga se je zaradi kritik enega najboljših igralcev in lovilcev vseh časov že odzvala v medijskem sporočilu, v katerem so pojasnili, da so bile novice o domnevnem paru popkulturni trenutek, svoja poročanja in objave na družabnih omrežjih pa "že od nekdaj prilagajajo dogodkom v ligi in popkulturi".
Udeležba Swift na tekmi Chiefs – Jets je bila najbolj gledana nedeljska oddaja po Super Bowlu, v povprečju si jo je ogledalo 27 milijonov radovednežev, poroča NBC Sports. Kelce je v svoji oddaji dodal še, da liga očitno ni vajena obiskov popularnih zvezdnikov. "Niso tam, da bi jih prenašali po televiziji," je dejal Kelce in še naprej izražal svoje pomisleke. "Obstajajo stvari, za katere preprosto ne želiš, da so ves čas na televiziji," je sklenil. Glede na ogromen gospodarski in kulturni učinek valovanja, ki ga je Swiftova prisotnost prinesla v ligo NFL, ni presenetljivo, da liga kar najbolj izkorišča domnevno razmerje. Ni skrivnost, da si liga že nekaj časa želi prodreti tudi na trg mlajših gledalcev in gledalk.
Medtem glasbenica dosega rekord za rekordom. Njena turneja Eras je na dobri poti, da postane najbolj dobičkonosna koncertna turneja vseh časov in s prvega mesta izrine nedavno končano poslovilno turnejo Eltona Johna. Poleg tega gre za med tudi njen koncertni film Taylor Swift Eras Tour, ki je že teden pred premiero v kinematografih postal uspešnica. Njegov distributer AMC pravi, da je svetovna predprodaja vstopnic presegla 100 milijonov ameriških dolarjev (slabih 95 milijonov evrov), pri čemer dodaja, da je bilo povpraševanje neverjetno od trenutka, ko so prvič objavili novico o filmu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje