Luka Dončić. Foto: Mark Pirc
Luka Dončić. Foto: Mark Pirc

S Slovenske turistične organizacije (STO) so ob novici, da bo Luka Dončić košarkarsko kariero nadaljeval pri klubu Los Angeles Lakers, sporočili, da bo športnik še naprej ambasador slovenskega turizma. "Partnerstvo STO-ja z Luko Dončićem ni vezano na klub, v katerem igra. To sodelovanje zato s ponosom nadaljujemo," so zapisali in poudarili, da kjerkoli igra, nosi delček Slovenije s seboj. Po njihovem mnenju Lukov prestop odpira novo poglavje v njegovi karieri, STO pa mu pri tem stoji ob strani in mu želi vso srečo.

"V zadnjih letih nam je Luka s svojo prepoznavnostjo in srčnostjo široko odprl vrata zlasti v Teksasu in zato smo na STO-ju sodelovali tudi s klubom Dallas Mavericks," so nadaljevali in dodali, da so ob izbranih tekmah lige NBA v letih 2022, 2023 in 2024 izvedli tudi promocijske dogodke Dallas Feels Slovenia ter v sodelovanju s klubom izvajali dejavnosti, s katerimi so navijače vabili v Slovenijo.

"S klubom smo v preteklih mesecih intenzivno usklajevali sodelovanje za prihodnji dve leti, vendar v luči spremenjenih okoliščin pogodbe ne bomo podpisali, saj so dejavnosti vezane na igranje Luke Dončića v tem klubu," so pojasnili in dodali, da je bilo tudi v preteklih letih partnerstvo z Mavericksi sklenjeno tako, da se pogodba prekine, če Dončić ne igra več za ta klub.

Marca bodo ob poslovnem dogodku slovenskega turizma v Houstonu poskušali izvesti tudi dogodek v mestu angelov. "Z dejavnostmi dodatno krepimo svojo navzočnost v Kaliforniji in stopnjujemo prepoznavnost Slovenije tudi zaradi olimpijskih iger, ki jih bo 2028 gostil Los Angeles," so svoje načrte še delili pri STO-ju, kjer bodo nemudoma stopili v stik s klubom Los Angeles Lakers in proučili možnosti za sodelovanje.

Kot so dejali, STO že vrsto let sistematično gradi prepoznavnost in ugled Slovenije v ZDA, uspeh njihovih podvigov pa naj bi bil viden v lanskem povečanju števila ameriških gostov v Sloveniji. "Lani se je število prenočitev ameriških turistov pri nas na letni ravni povečalo za 18 odstotkov, glede na obdobje pred pandemijo pa kar za 25 odstotkov," so poudarili pri STO.

"Intenzivno se trudimo in preverjamo različne možnosti, kako bi lahko najbolje naredili za vse udeležence"

Po poročanju Radia Prvi selitev Dončića iz Dallasa v Los Angeles posredno pomeni tudi selitev slovenskega navijaškega občinstva od Mavericksov k Lakersom. Turistične agencije, ki ponujajo potovanja v Dallas in oglede tekem lige NBA, bodo morale svojo ponudbo prilagoditi, težave pa nastajajo pri že načrtovanih oziroma plačanih aranžmajih za februar in marec.

Kar nekaj slovenskih turističnih agencij je v zadnjih letih v svojo ponudbo vključilo tudi potovanja v Dallas in oglede tekem Mavericksov. Kot pravi Miha Pogačar iz turistične agencije Po svetu, so v februarju in marcu načrtovali dva dogodka, v Dallasu in New Yorku, ki bi se ju skupno moralo udeležiti več kot 300 slovenskih navijačev. Prejeli so veliko klicev in sporočil potnikov, ki so si želeli Dončića videti igrati v živo v ZDA. "Zdaj pa je načrt padel v vodo. Razumemo pričakovanja naših potnikov. Intenzivno se trudimo in preverjamo različne možnosti, kako bi lahko najbolje naredili za vse udeležence," je dejal Pogačar.