Le nekaj dni po tem, ko je v javnost prišla novica o sodelovanju Madonne in švedske modne hiše H & M, so mediji že postregli z odzivi na presenetljivo "poroko" zvezdnice in oblačilnega velikana, ki navdušuje zlasti mlade.
Legendarni Jerry Della Femina, ki je v oglaševalskem poslu že od leta 1961, je Madonno razbesenel z besedami: "Ti otroci, ki nosijo oblačila H & M, imajo vsaki dve leti novega glasbenega idola. Veliko jih sploh ne ve, kdo je Madonna." Dodal je še, da se mu zdi to sodelovanje popolnoma nerazumljivo. "Veliko oglaševalcev meni, da se mlada dekleta nikakor ne morejo poistovetiti z Madonno."
"Gimnastičarka" izziva
47-letna Madonna, znana po svojem ostrem jeziku, seveda ni ostala tiho. Njena tiskovna predstavnica Liz Rosenberg je Della Feminu sporočila: "Izzivamo katero koli 18-letnico, naj pokaže vsaj četrtino tega, kar Madonna počne na odru."
Madonna je s svojo spremljevalno skupino trenutno na turneji v ZDA, ona in vsa njena ekipa pa bodo, razen na odru, nosili oblačila Hennes & Mauritz. Madonni je oblačila za nastope podobno kot že nekajkrat sešil njen prijatelj Jean-Paul Gaultier.
Madonna se boji starosti
Zvezdnica, ki že dolgo z družino živi v Londonu, je večkrat povedala, da se bo le težko sprijaznila s staranjem. Stroga dieta, za katero je navdih našla na Japonskem, več ur telovadbe vsak dan in nič alkohola je le nekaj Madonnih "ukrepov", ki naj bi prihod starosti čim bolj odložili.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje