Leejeva je postala mama Jacka Liona Hartzlerja 28. julija, devet dni pozneje pa je na prodajne police prišel njen prvi samostojni album, ki ga je posnela z violončelistom Davom Eggarjem za film War Story. "Hotela sem narediti nekaj popolnoma drugačnega. Nisem hotela, da bi bila glasba podobna tisti, ki smo jo ustvarjali z Evanescence," je dejala Leejeva v pogovoru za Rolling Stone. In res, bolj kot z rockom in popmetalom se pevka zdaj spogleduje celo z elektroniko. "Ne poskušam naskakovati 'mainstreama'," se brani.
Spremenila se je, toda ne čuti, da je bila prej druga oseba. "Smešno je. Ljudje še vedno govorijo o My Immortal, kar je super. Toda takrat sem bila stara 14 ali 15 let, ko je nastajala. Bring Me to Life sem napisala pri 19 letih (smeh). Samo pomislite, kako drugače razmišljate pri 19 letih," je razlagala v intervjuju za Rolling Stones.
Poglavja z Evanescence ne zapira dokončno: "Uživala sem z Evanescence. Toda za zdaj nimam načrtov s skupino." V začetku leta se je tudi končala sodna bitka, kjer je Leejeva tožila svojo nekdanjo založbo Wind-Up Records, ki naj bi po njenih besedah sabotirali skupino z najemanjem slabih promotorjev in neplačevanjem.
Izzivi, ki pridejo z materinstvom
Po letih potovanja po svetu je našla svoj mir in veselje v New Yorku, kjer bosta z možem Joshem Hartzlerjem tudi vzgajala sina: "Živela sem že povsod, ampak to je prvi kraj - po južni Floridi, kjer sem preživljala svoje otroštvo -, da se počutim kot doma."
Materinstvo jo je popolnoma spremenilo: "Prideš do točke v življenju, kjer misliš, da si doživel že vse prvič, toda potem dobiš možnost, da vse doživiš še enkrat skozi otroške oči." Toda v ospredju je še vedno glasba. Z Aftermath spoznamo Leejevo, ki si upa eksperimentirati z elektronsko glasbo in arabščino.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje