Tony Hawk, prvi, ki mu je bilo uradno dovoljeno, da rolka na posesti Bele hiše, je pred kratkim postal ambasador vodnega podjetja Liquid Death Mountain Water, ki pa je sodelovanje zaznamovalo s posebnim podvigom. Dve steklenički so napolnili s krvjo ameriškega rolkarja z vzdevkom Birdman in jo vmešali v rdečo barvo, s katero so potem ročno natisnili grafike na 100 rolk.
"Tony je na rolkarskih klančinah že veliko krvavel, zato še malce krvi ni bilo nič takega," je dejal Jake Tredo iz podjetja, ki se ponaša z geslom Ubij svojo žejo (murder your thirst). "Očitno nisem prebral drobnega tiska. Liquid Death si zdaj uradno lasti mojo dušo in tudi kri," je v videu, kjer so razkrili dodatne informacije o projektu, šaljivo povedal 53-letnik, ki se je z rolkanjem profesionalno začel ukvarjati leta 1982. Podjetje, ki je tako edini distributer rolk, ki vsebujejo Hawkov DNA, na svetu, je sicer poudarilo, da so kri tudi sterilizirali, poroča Daily Mail.
Omejena izdaja stotih rolk je bila razprodana v le 20 minutah, za eno izmed posebnih desk pa je bilo treba odšteti kar 500 ameriških dolarjev (okoli 426 evrov), vsak kupec je sicer prejel tudi potrdilo o pristnosti. Deset odstotkov zaslužka od vsake prodaje deske bo namenjeno pomoči pri preprečevanju onesnaževanja oceanov s plastiko in gradnjo rolkarskih parkov v nepremožnih skupnostih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje