Zavojček sladkarij v spletni prodaji v ZDA stane 5,99 ameriškega dolarja. Foto: Sugarpova
Zavojček sladkarij v spletni prodaji v ZDA stane 5,99 ameriškega dolarja. Foto: Sugarpova

Zaročenka slovenskega košarkarja Saše Vujačića ima zelo izrazito poslovno žilico, svojo teniško slavo pa bo skušala unovčiti tudi z novo blagovno znamko sladkarij Sugarpova.

25-letna Rusinja je namreč prek luže sprožila prodajo ekskluzivne in po lastnih besedah luksuzne kolekcije sladkarij.

Za začetek bo v spletni prodaji, ki jo bo krasila precej izvirna skovanka njenega priimka in angleške besede za sladkor, izgovorjeno šugarpova, na voljo ducat različnih vrst gumijastih bombonov, in sicer v zavojčkih z med drugim vsakdanjimi gumijastimi medvedki ter tudi v bolj ekstravagantnih oblikah teniških žogic, sladkih ustnic, čevljev z visokimi petami, ženskih torbic in ženskih sončnih očal.

"Gre za verjetno najvznemirljivejši projekt, ki sem se ga doslej lotila, saj gre za posel, v katerega sem vložila lastna sredstva," je bila še pred začetkom prodaje vzhičena teniška igralka, trenutno tretji ženski teniški lopar sveta.

Ruska lepotica iz Njagana v Sibiriji, ki že od svojega sedmega leta živi in trenira v ZDA, bo del dobička od prodaje sladkarij namenila lastnemu človekoljubnemu skladu, s katerim pomaga pri šolanju otrok v Belorusiji, ki jih je prizadela jedrska katastrofa v Černobilu.