Odločitev je posledica Oxfamove ocene, da je igralkina promocija izraelskega podjetja Sodastream, ki ima sedež na okupiranem Zahodnem bregu, nezdružljiva z njeno humanitarno vlogo. Oxfam namreč nasprotuje vsakršnemu poslovanju z judovskimi naselbinami.
Organizacija je prepričana, da podjetja, kot je Sodastream, še krepijo revščino in zanikanje pravic palestinskih skupnosti, ki jih želijo podpirati, so zapisali v človekoljubni organizaciji.
Johanssonova se je zaradi oglaševanja za Sodastream znašla tudi pod plazom kritik gibanj. Na svetovnem spletu so se pojavile predelane podobe 29-letne svetlolaske, kako zadovoljno srka sodavico ob Palestincih, ki se prerivajo na izraelski nadzorni točki, pa tudi napisi, kot je Izpustite mehurčke! Palestinci lahko počakajo.
Iz podjetja Sodastream so sporočili, da palestinskim delavcem dajejo štiri- do šestkrat višjo plačo, kot bi jo dobili pod palestinskimi oblastmi, ob tem pa tako kot druga izraelska podjetja v naselbinah trdijo, da promovirajo mirno sobivanje. Tudi Johanssonova je prejšnji teden, ko se je začel dvigovati prah okoli oglasa, dejala, da Sodastream ni le zavezan okolju, temveč tudi gradnji mostu miru med Izraelom in Palestinci.
Morda Scarlett Johansson s svojo izjavo ni uspelo prepričati vseh nasprotnikov, ji je pa brez dvoma uspelo to, kar izreče v oglasu – da si želi, da oglas doseže veliko število ljudi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje