"Kdo bi si mislil, da bo kdo med Oprahinim senzacionalnim intervjujem s princem Harryjem in Meghan opazil pohištvo. Ampak so ga. In to sploh nisem bil jaz!" je na Facebookovi strani svoje pohištvene znamke zapisal nekdanji igralec, zdaj pa oblikovalec pohištva Christopher Knight.
Poudaril je, da je počaščen, ker so bili njihovi stoli iz akacije in ratana izbrani za sedišča v tako odmevnem intervjuju, in se pohvalil, da so stoli (za komplet je bilo treba odšteti dobrih 550 dolarjev oz. okoli 460 evrov) trenutno razprodani.
V Knightovem podjetju so ob tem pojasnili še, da njegove izdelke pogosto uporabljajo kot scenske pripomočke na snemanjih filmov, nadaljevank, pogovorov in resničnostnih oddaj, a jih o tem ne obveščajo vnaprej, jih pa med predvajanji dostikrat opazijo ‒ a zgolj zaposleni v podjetju. Tokrat pa so, kot kaže, ob treh glavnih akterjih poldrugo uro trajajočega pogovora stoli pritegnili tudi pozornost širše javnosti.
"V nasprotju s preteklimi uporabami našega pohištva je tokrat to preraslo svoj osnovni namen in postalo del zgodbe. Videti je, da vse, kar člani kraljeve družine storijo, rečejo, česar se dotaknejo, pritegne pozornost. In čeprav smo hvaležni za odmevnost ‒ sploh odziv na družbenih omrežjih je bil ogromen ‒, ostajamo presenečeni nad tem, kar se je zgodilo," so še zapisali v podjetju Christopher Knight Brands in dodali, da je povpraševanje po stolih v urah po intervjuju "preseglo vsa pričakovanja".
Ob dogodku je v ospredje prišel tudi oblikovalec, čigar ime nosi družba, Christopher Knight. Knight je bil nekoč namreč že slaven ‒ v znani humoristični seriji The Brady Bunch je v 70. letih upodabljal Petra Bradyja, nato se je lotil računalniškega programiranja, osnoval svoje podjetje, ki se je ukvarjalo s 3D-grafikami in e-izobraževalnimi vsebinami, pozneje pa se je lotil še oblikovanja pohištva.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje