Močna vez med novo znamko Lynk & Co in Volvom ni naključje. Tudi švedski proizvajalec namreč že nekaj let sodi pod okrilje kitajskega Geelyja. Kitajci si pri ustvarjanju sovjega prvega modela tako niso "izposodili" le Volvove tehnike, temveč je tudi oblika plod nekdanjega Volvovega oblikovalca, Petra Hornburyja. Povezava s švedsko znamko pa je na prvi pogled bolj kot na zunanjosti vidna v potniškem prostoru, kjer opazimo kar nekaj elementov iz novejših modelov švedskega proizvajalca.
Pod kožo je XC40
Športni terenec meri 4,53 metra v dolžino, 1,65 metra v širino ter seže 1,86 metra v višino, medosna razdalja pa znaša 2,73 metra. Glede tehničnih lastnosti je za zdaj uradno potrjeno le, da avtomobil sloni na Volvovi prilagodljivi platformi za kompaktne modele (CMA), pri čemer sklepamo, da bodo zanj na voljo Volvovi 1,5-litrski trivaljniki ter dvolitrski štirivaljniki, pozneje pa tudi priključni hibrid.
Lynk & Co poudarja, da je 01 "najbolj povezan" avtomobil na svetu. Vselej bo namreč povezan s spletom ter z oblakom, ko bo prispel na trg, pa bo ponujal tudi odprto programsko opremo, ki bo razvijalcem omogočala dodajanje svojih rešitev. Poleg tega bodo lastniki lahko svoj avtomobil, ko ga ne bodo potrebovali, delili z drugimi ter ga nadzorovali prek pametnega telefona.
Na trg bo prispel leta 2018, sledila pa mu bosta še modela 02 in 03, o katerih pa pri Lynk & Co niso želeli še ničesar razkriti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje