Že petič se je pri nas ustavil Electronic Carnival in ponudil nadgrajeno podobo, kot jo je pričaral prvič, ko se je ustavil leta 2008 v popolnoma razprodani dvorani v Mariboru.
Prestolnica ogreta od plesanja na takte Straussove četvorke iz operete Netopir (Quadrilla) in pozneje didžejske zabave na Gospodarskem razstavišču, se je v večernih urah spremenila v raj za elektronske ritme in za najbolj vzdržljive. Garnitura obiskovalcev se je do 22. ure zamenjala, dogajanje pa se je v večini preselilo v notranje prostore.
Po besedah organizatorja se je prireditve udeležilo okoli 4.000 obiskovalcev. Tisti, ki so se dogajanju pridružil okoli polnoči, so lahko videli popolnoma drugačno sliko, kot je bila pred nekaj tedni, ko je bil na istem mestu francoski vitez elektronskih ritmov Martin Solveig. Rdečih trakov ni bilo, dvorana pa je bila tudi malce polnejša, kot je bila na Spring X-Partyju.
Po ogrevanju Demoza in slovensko-hrvaškega vedno bolj prebojnega dvojca Vanillaz je razburkal prihod Fritza Kalkbrennerja.
Simon in Max, dobrodošla nazaj!
Nekaj do enih zjutraj je prihod starih znancev slovenskega občinstva Simona Marlina in Maxa Reicha - bolj znana pod imenom The Shapeshifters in po njuni veliki uspešnici Lola's Theme - dvignil vzdušje na prizorišču. "Po pravici povedano v velikem delu balkanske regije, kjer nastopava, čutiva povezanost z ljudmi. Srečna sva, da je takšen občutek povsod po svetu. Toda Slovenija ima poseben prostor v najinih srcih, ker sva tu imela nekaj neverjetnih zabav. Čutiva toplino in ljudje imajo radi house, kar naju vedno znova privablja nazaj," je že pred časom za MMC dejal Marlin. Dopolnil pa ga je Raich: "Slovenci so dobri "žurerji". Znajo se zabavati in zelo se spoznajo na glasbo."
Sander in njegovi neverjetni obiskovalci
Pričakovani set, ki smo ga lahko vajeni od Marlina in Raicha, sta popestrila z nekajminutnim odhodom v precej "hardstyle" ritme. Glavna zvezda večera se je po lasersko-glasbenim "intermezzom" povzpela na oder ob pol treh zjutraj. Nizozemski didžej - povratnik na "karneval" - sicer "državljan" progresivnega housa, ki se spogleduje s trancepokrajinami. Sander Van Doorn je sicer prvič resneje nase opozoril leta 2008, ko je izdal svoj prvenec Supernaturalistic. Istega leta je prejel tudi nagrado za didžeja, ki je dosegel največji preboj v letu 2008, od tam pa zanj ni bilo več preprek. Sander je na razstavišču naredil tisto, kar zna najbolje - dvignil ozračje.
Za najvztrajnejše pa je sledilo prav prijetno nadaljevanje, ko je za mešalno mizo stopil domači Beltek. Sicer pa se je stvar končala ob ritmih The One. Proti koncu se je napolnila tudi druga dvorana, ki je okoli polnoči še samevala, toda na koncu je postala zborno mesto za vse elektroneutrudneže. Tam so jih razplesavali mojstri "old school" elektronike Brlee & Ticko, Elyksir, Ulix, Industrialyzer Live, Billy Nasty in Psiho.
Karneval se je tako vrnil, razigral in zapustil zbrane v pričakovanju nadaljevanja.
Več utrinkov pa smo za vas zbrali v spodnji galeriji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje