Bogataš se je nedavno razšel z dolgoletnim dekletom, neko japonsko igralko, zdaj pa kar prek družbenih omrežij išče novo dekle. Sprejema prijave deklet, starih 20 let ali več, njegovo iskanje "sorodne duše" pa bodo spremljale tudi televizijske kamere, saj bo celotno akcijo posnela japonska televizijska mreža AbemaTV.
Maezava je pred dnevi objavil tvit, v katerem je zapisal: "Išče se: Si želiš biti prva ženska, ki bo potovala na Luno? Pridi z menoj!" Rok za prijavo se izteče 17. januarja, do zdaj pa se je prijavilo več kot 20.000 žensk. Japonec se bo na potovanje okoli Lune z raketo SpaceX ameriškega podjetnika Elona Muska kot prvi zasebni potnik odpravil leta 2023 ali pozneje, tako da bosta imela z novo partnerico dovolj časa za spoznavanje.
A dekleta bodo morala pred tem opraviti "preizkus ljubezenske združljivosti", kar v praksi pomeni izpolnjevanje različnih vprašalnikov, na katerih so tudi vprašanja "Kam bi najprej potovali s svojim zasebnim letalom?" in "Kaj bi storili, če bi Maezava pred vami prdnil?" Glede na njihove odgovore se bo pred njimi prikazal vesel oziroma žalosten obraz milijarderja.
Pri 44 letih se želi ustaliti
Iskanje primerne sopotnice se bo nato preselilo v televizijskem šovu. Podjetnik je pojasnil, da je privolil v to, ker je osamljen. "Do zdaj sem živel točno tako, kot sem želel," je dejal Maezava, ki ima tri otroke z dvema ženskama. "Star sem 44 let. Ker so me počasi začeli prevzemati občutki osamljenosti in praznine, razmišljam o eni stvari: da bi še naprej ljubil eno žensko," je zapisal v oglasu.
Objave mu prinašajo nove in nove sledilce
Japonec je veliko pozornosti požel tudi ob začetku leta, ko je med naključnih tisoč ljudi, ki so retvitali njegov tvit, razdelil več kot osem milijonov evrov. To je naredil, ker je želel opraviti družbeni eksperiment, ali denar ljudi res osreči. S tem tvitom je postal Japonec z največ sledilci na Twitterju, saj jih je do zdaj zbral že 7,2 milijona. Za las je prehitel komika Hiroikija Arijošija, ki ima 7,19 milijona sledilcev.
Maezava je nekdanji direktor spletnega modnega podjetja Zozo, ki ga je lani prodal japonskemu Yahooju. Njegovo premoženje ocenjujejo na skoraj dve milijardi evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje