V oddaji Svet na Kanalu A so na začetku januarja poročali o primeru 65-letne bolnice, katere zdravstveno stanje se je po vnetju sinusov v nekaj tednih dramatično poslabšalo, glavoboli so jo mučili tako zelo, da se je komaj premikala. Ko je bilo njeno stanje že kritično, je njena hči poklicala na številko 112, a ji reševalnega vozila iz ZD Kranj niso želeli poslati. Nato je družina bolnico sama odpeljala na nevrološko kliniko, kjer pa je 65-letnica pozneje umrla. Doživela naj bi več močnih kapi.
Direktorica ZD Kranj je takrat povedala, da so k družini poslali reševalno vozilo, vendar ga niso "počakali oziroma dočakali". Zaradi pritožbe hčere 65-letnice je ZD Kranj nato uvedel izredni interni strokovni nadzor. Iz vsebine zapisnika o nadzoru izhaja, da v konkretnem primeru ni šlo za neustrezno zdravstveno obravnavo, so v ZD Kranj zapisali v sporočilu za javnost.
"Zaradi tajnosti postopka obravnave po zakonu o pacientovih pravicah vsebine ustne obravnave ne moremo razkrivati, lahko le pojasnimo, da do dogovora s svojci ni prišlo," so poudarili in dodali, da so bili tako svojci pacientke kot v zdravstvenem domu soglasni, da se v konkretnem primeru izvede še zunanji strokovni nadzor pristojnih institucij.
V torek so nato z ministrstva za zdravje sporočili, da bodo izvedli nadzor v ZD Kranj, več o primeru pa bodo lahko povedali, ko bo ta končan.
V Osnovnem zdravstvu Gorenjske, del katerega je ZD Kranj, so ob tem napovedali, da bodo zagotovili dodatna usposabljanja za zaposlene v nujni medicinski pomoči, ki bodo vključevala predvsem komunikacijske tehnike za triažo in pogovore s klicatelji.
Pričakujejo pa tudi skorajšnjo vključitev v dispečersko službo zdravstva, ki bo skozi enotni center prevzemala vse klice in glede na oceno nujnosti zdravstvenega stanja pacienta zagotavljala najbolj optimalno oskrbo, so še poudarili.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje