Demokratski in republikanski kongresniki pripravljajo predlog, po katerem bi medijskim hišam zagotovili možnost kolektivnega pogajanja s tehnološkimi velikani glede delitve oglasnih prihodkov in drugih zadev.
Google je v četrtek odprl spletno stran, na kateri opozarja, da je eden največjih podpornikov novinarstva z oglasnimi prihodki kot tudi pristojbinami za licence za objave medijskih vsebin. Googlov brskalnik bralce na spletne strani medijev usmeri kar 24-milijardkrat na mesec.
Interesni skupini tehnološke industrije Computer & Communications Industry Association (CCIA) in NetChoice sta prav tako proti novemu zakonu. Predsednik-ja CCIA Matt Schruers je poudaril pomen objektivnega poročanja, vendar ustvarjanje kartelov naj ne bi bilo v javnem interesu.
NetChoice pa želi, da kongres vsaj spremeni predlog tako, da ga omeji na manjše medije in izključi velikane, kot sta New York Times in Washington Post.
Senatorka Amy Klobuchar iz Minnesote je opozorila na primer Facebooka in Avstralije, kjer se je jasno pokazala moč družbenega medija in potreba po okrepitvi vpliva izdajateljev oziroma medijev. "Ljudem moramo omogočiti pogajanja z enakopravnih izhodišč," je v četrtek dejala.
Facebook je v sporu z Avstralijo ustavil objave tamkajšnjih novic in jih vrnil šele, ko je bil zakon spremenjen.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje