"Glede na okoliščine se je pilot odločil pravilno. Izbral je teren, odločitve ni spreminjal in mu je uspelo," je poudaril Stojčevski in pojasnil, da pilote usposabljajo za primere odpovedi motorja v zraku, zato se v takih primerih odzovejo na podlagi svojih izkušenj in predpisanih postopkov za pristajanje v sili. Kakšne so okoliščine, ki so privedle do odpovedi motorja, bo jasno po končani preiskavi, je dodal.
Koliko časa bo ta trajala, še ni jasno. V njej bodo sodelovali s proizvajalcem letala, lastnikom letala in preiskovalnimi organi znotraj EU-ja.
Letalo z oznako OE-CYY graškega podjetja Austrian Aviation Training je v petek vzletelo z letališča pri Lescah, nato pa se je zaradi odpovedi motorja pilot odločil za zasilni pristanek na avtocesti pri Brezjah v smeri Jesenic. Škoda je nastala le na udeleženem letalu, pilot in sopotnik pa sta bila nepoškodovana.
Na letališču v Lescah so v petek za N1 pojasnili, da je bil pilot na njihovi frekvenci prijavljen v času vzletanja, ko je vse potekalo normalno. Med letom se pilot priklopi na frekvenco Kontrole zračnega prometa Slovenije. Na slednji so potrdili, da jim je pilot javil, da ima težave.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje