Obtoženi krivde ni priznaval, saj je trdil, da signalnega znaka "stoj" ni prevozil, ampak mu je svetil znak za dovoljeno vožnjo. Sojenje je trajalo več kot dve leti, sodišče pa se je zdaj odločilo, da obstaja takšen dvom o obtoženčevi krivdi, da je mogoča le njegova oprostitev. Tožilstvo je na drugi strani prepričano, da je Ponikvar spregledal rdečo luč in tako iz malomarnosti povzročil trčenje s tovornim vlakom.
Sodnica Andrijana Ahačič je na kratko pojasnila, da Ponikvar na jeseniški postaji, kjer se je zgodila nesreča, ni zaviral, ampak pospeševal, kar bi utegnilo kazati na to, da je dobil signal za dovoljeno vožnjo. In čeprav je postavitev na postaji takšna, da nista mogoči dve vozni poti in torej dva vlaka ne moreta hkrati imeti enakega dovoljenja, so priče povedale, da je z manipulacijami to mogoče. Podrobnejšo razlago bo sodnica podala v pisnem odpravku sodbe.
Tožilstvo napovedalo pritožbo
Sodba še ni pravnomočna, tožilstvo pa je že napovedalo pritožbo. Dokazni postopek je nedvomno pokazal, da o krivdi obtoženega ni sence dvoma in da je sodišče naredilo napako, je po sojenju dejala tožilka Marija Marinka Jeraj.
Ponikvarjev zagovornik Franc Rojko pa je dejal, da jim je uspelo dokazati, da obtoženi ni prevozil rdeče luči. "Očitno se dogajajo neke nepravilnosti v delovanju teh signalno-varnostnih naprav," je menil. Po njegovem mnenju bi moralo tožilstvo pretehtati tudi dejstva, ki so obtoženemu v korist, zato ne ve, ali ima tožilstvo prave razloge za pritožbo.
Spomnimo, da se je železniška nesreča zgodila 26. avgusta 2011, v njej pa se je sedem ljudi huje, 27 pa lažje poškodovalo. V nesreči je nastalo za milijon evrov škode, zdaj ko je Ponikvar oproščen, pa je sodišče Zavarovalnico Triglav s svojim premoženjsko-pravnim zahtevkom napotilo na pravdo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje