Dva vozička sta padla na dvorišče obrata za proizvodnjo agregatov, dva sta padla na travnik za državno cesto Litija-Ljubljana in eden v gozd nad travnikom, so pojasnili na Inšpektoratu RS za infrastrukturo. K sreči padli vozički niso poškodovali nikogar na dvorišču niti na pešpoti, ki vodi pod traso žičnice, je poročal časopis Delo.
Pri padcu vozičkov sicer ni bil nihče poškodovan, so povedali na Policijski upravi Ljubljana. Policisti po dogodku še zbirajo obvestila zaradi suma storitve kaznivega dejanja povzročitve splošne nevarnosti in bodo o ugotovljenih okoliščinah obvestili pristojno državno tožilstvo.
O dogodku je bila obveščena tudi inšpekcija za energetiko in rudarstvo. Kot navaja Delo, je rudarski inšpektor ugotovil, da je bil vzrok za nesrečo strojelom na osi povratnega kolesa oziroma koluta, zaradi česar je prišlo do takojšnje ustavitve vrtenja koluta. To je povzročilo nihanje jeklenice in posledično manjšo prižemno silo na vozičkih, ki so zaradi tega drseli na prazni strani proti dolini in nato padli z jeklenice.
Prepoved obratovanja
Rudarski inšpektor je po navedbah časopisa podjetju prepovedal obratovanje tovorne žičnice. Ukrep bo veljal do pregleda delovne opreme, po katerem bo pooblaščena oseba izdala potrdilo.
Kot so povedali v Industriji apna Kresnice, prepoved uporabe tovorne žičnice pomeni zmanjšano dobavo materiala iz kamnoloma v proizvodnjo, kar pa ne bo bistveno vplivalo na obratovanje tovarne. En tovorni voziček je po njihovih navedbah težak približno 150 kilogramov.
Kot ugibajo pri Delu, pa je malo verjetno, da bo žičnica, ki je obratovala vse od odprtja tovarne leta 1929, še lahko delovala. Zato želi podjetje na gozdnih poteh zgraditi obvozno cesto, da bi kamenje v tovarno vozili s tovornjaki. Vendar se zapleta z lastniki zemljišč, pa tudi prostorski načrt Občine Litija tega ne omogoča.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje