V Pošti so storitev prepošiljanja močno podražili, ker se je število teh v zadnjem letu močno povečalo. Foto: RTV SLO
V Pošti so storitev prepošiljanja močno podražili, ker se je število teh v zadnjem letu močno povečalo. Foto: RTV SLO
Nova Kreditna banka Maribor
V NKBM-ju zatrjujejo, da se njihove storitve niso podražile pred uvedbo evra. Foto: RTV SLO
Pošta ni podlegla evroskušnjavi

Pošta je namreč ceno storitve odprave pošiljke na nov naslov spremenila 1. julija letos, zato v podjetju zatrjujejo, da 164-odstotna podražitev z uvedbo evra nikakor ni povezana. Podražitev je po njihovih trditvah posledica sprememb v tehnoloških procesih, kar so 11. decembra Zvezi potrošnikov že pojasnili.

Predsednica ZPS-a Breda Kutin zavrača očitke trgovcev in ponudnikov storitev, da bi morala upoštevati razloge za podražitev, na Pošti pa menijo, da s tem zavaja javnost. Odprava pošiljke na nov naslov je komercialna storitev, s katero Pošta Slovenije ugodi posebnim zahtevam strank glede načina in časa dostave, pravijo v podjetju in napovedujejo, da 1. januarja prihodnje leto ne bo nobenih sprememb cen storitev.

NKBM protestira proti navedbam ZPS-ja
Tudi v Novi Kreditni banki Maribor se z navedbami ZPS-ja, da so pred uvedbo evra drastično zvišali cene svojih storitev, ne strinjajo. Potrošniška organizacija namreč zatrjuje, da sicer banke v prvem polletju leta 2006 svojih storitev res niso dražile, da pa so koordinirano opravile podražitev v preteklem letu in se na tak način poskusile izogniti cenovnemu nadzoru.

ZPS je opozoril na decembrsko zvišanje stroška gotovine na bankomatih drugih bank (NKBM za 22,5 odstotkov, Abanka Vipa za 16,7 odstotkov, Gorenjska banka za 1,4 odstotka), medtem ko ostale banke te storitve niso podražile.

Pošta ni podlegla evroskušnjavi