Izdatki, ki jih EU posveča samopromociji, so večji kot pregovorno visoki letni stroški Coca Cole za oglaševanje po vsem svetu, poroča Open Europe. Foto: EPA
Izdatki, ki jih EU posveča samopromociji, so večji kot pregovorno visoki letni stroški Coca Cole za oglaševanje po vsem svetu, poroča Open Europe. Foto: EPA

Unija ta sredstva namenja za informacijsko strategijo, s katero "prodaja" sebe in svoje politično sporočilo, pa tudi za promocijo skupne evropske kulture in državljanstva. Tako skuša povečati zanimanje državljanov za Unijo.

Več sto milijonov evrov letno sedemindvajseterica plača "think tankom" in lobistom za promocijo njenih politik in nadaljevanje širitve, pri tem pa osrednjo ciljno skupino predstavljajo mladi.

Open Europe: To je potrata časa in denarja
V raziskavi Komunikacijska politika EU-ja in kampanja za srca in misli Open Europe dokazuje, da informacijska politika povezave ni zastavljena tako, da bi državljani dobili nevtralne in uravnotežene informacije, ampak skuša predvsem prepričati ljudi, naj podpirajo evropsko povezovanje.

Po mnenju Open Europe je to v najboljšem primeru velika potrata časa in denarja.

M. N.