Koliko ogljikovega dioksida bi lahko izpuščali posamezni avtomobili, bi bilo odvisno od njihove teže, je predlagal nemški poslanec Karl-Heinz Florenz. Tisti, ki bi bili nad določenim pragom, bi morali plačati dajatve tistim, ki bi bili pod pragom, še predlaga. S tem bi spodbujali izdelavo avtomobilov, ki bi bili do okolja prijaznejši, poroča EUobserver.
Evropska komisija trenutno sicer razmišlja, da bi znižali dovoljeno količino ogljikovega dioksida, ki bi jo avtomobil lahko proizvedel na prevoženi kilometer. Trenutno povprečje je 160 gramov CO2 na prevoženi kilometer, Evropska komisija pa si do leta 2012 količino želi zmanjšati na 130 gramov.
Nemška avtomobilska industrija zmanjšanju dovoljene količine CO2 nasprotuje
Vendar pa so se predlogu močno uprli v avtomobilski industriji, predvsem v Nemčiji. Tam namreč menijo, da bi imeli nemški proizvajalci avtomobilov več težav pri doseganju standardov kot francoski in italijanski proizvajalci, ki imajo večji tržni delež na trgu z manjšimi in energetsko bolj učinkovitimi avtomobili. Zato so se zdaj pojavili predlogi, da bi omejitve določili glede na težo avtomobila, s čimer se strinjajo tudi v Nemčiji.
Tiskovni predstavnik Evropske komisije je ob tem povedal, da sistem trgovanja z izpusti za avtomobile ne bo veljal. Pri tem pa ne smemo prezreti, da Evropska komisija še ni predstavila nobenih konkretnejših predlogov za uresničitev predlaganih načrtov, a naj bi to storila jeseni.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje