Kampanja "Ali me slišiš Evropa?" vključuje niz televizijskih reklam, s katerimi želijo čim več mladih privabiti, da bi na volitvah v Evropski parlament med 4. in 7. junijem oddali svoj glas. Poleg tega bodo mladi lahko svoje želje in ideje izrazili na spletni strani www.caneuhearme.eu.
Evropska komisija bo za reklamno kampanjo, predvajano na MTV Networks, ki vključuje MTV, VH1, Nickelodeon in Comedy Central, porabila 1,9 milijona evrov. "Mladi so prihodnost Evropske unije. Potrebujemo njihove ideje in njihovo aktivno vključenost. Vedeti morajo, da njihov glas šteje," je povedala podpredsednica Evropske komisije Margot Wallstrom.
Poljaki in študenti najmanj navdušeni
Zadnja anketa Eurobarometra, ki jo je naročila Evropska komisija, je pokazala, da 53 odstotkov Evropejcev evropske volitve ne zanimajo. Med tistimi, ki zagotovo ne bodo volili, jih je največ - 19 odstotkov - na Poljskem. Evropsko povprečje tistih, ki se zagotovo ne bodo podali na volitve, je sicer 15 odstotkov. Skupina, v kateri je največ, 27 odstotkov, ljudi, ki verjetno ne bodo volili, so študenti. V anketi, ki jo Eurobarometer izvede dvakrat letno, je v vsaki članici sodelovalo okoli 1.000 ljudi.
Volivce najbolj skrbi brezposelnost
Anketa Eurobarometra je še pokazala, da je za evropske volivce daleč najpomembnejša tema brezposelnost in da med Evropejci obstaja zahteva, da EU zaradi gospodarske krize da prednost socialni zaščiti.
Na prvih evropskih volitvah leta 1979 je bila volilna udeležba 63-odstotna, od takrat pa je vztrajno upadala. Na zadnjih volitvah leta 2004 je bila 45,7-odstotna.
T. V.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje