Sodeč po četrtem pregledu zadovoljstva potrošnikov na skupnem evropskem trgu, so evropski porabniki, ne glede na velikost države, najslabše ocenili trge "naložbe, pokojnine in vrednostni papirji", "nepremičninske storitve" in "zagotavljanje spletnih storitev". Med trgi s potrošniškim blagom pa so najslabše ocenjeni "rabljeni avtomobili", "oblačila in obutev" in "meso". Zaradi slabe ocene slednjega in pomena, ki ga meso predstavlja v vsakdanjem življenju porabnika, se je komisija odločila, da bo izvedla samostojno analizo tega trga
Zadovoljni z letalskimi družbami in alkoholom
Po drugi strani pa so prebivalci EU-ja najbolj zadovoljni s kulturnimi storitvami in storitvami za osebno nego ter s knjigami, revijami in časopisi. Med sredstvi javnega prevoza so bile najslabše ocenjene železnice, presenetljivo dobro pa so se odrezale letalske družbe, s katerimi so evropski potniki najbolj zadovoljni. S svojimi izdelki so lahko zadovoljni tudi proizvajalci alkoholnih in nealkoholnih pijač, saj so Evropejci zadovoljstvo z (ne)alkoholnimi pijačami uvrstili skoraj v sam vrh. S tema dvema kategorijama so porabniki imeli tudi najmanj težav, kar se tiče uporabe in morebitnih primerov reklamacije.
Raziskava Evropske komisije temelji na petih kazalnikih, in sicer na enostavnosti primerjave blaga in storitev, skladnosti zaupanja potrošnikov v trgovce na drobno s potrošniškimi pravili, težavah in pritožbah, splošnem zadovoljstvu in pričakovanjih. Tokrat je bilo v pregled prvič vključenih 50 različnih evropskih trgov - od hrane in gospodinjskih aparatov do avtomobilskih popravil. Ti trgi znašajo več kot 60 odstotkov družinskega proračuna porabnikov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje