To je še zadnji ukrep Evropske komisije, s katerim naj bi EU dokončno liberaliziral evropski trg avtomobilov. Doslej so namreč trgovci lahko prodajali avtomobile le v svoji domači državi, kar je vodilo do velikih razlik v cenah enakih tipov avtomobilov po državah.
Liberalizacija trga avtomobilov se je začela že oktobra leta 2002, ko so trgovci dobili pravico, da lahko v svojih avtomobilskih salonih prodajajo avtomobile različnih proizvajalcev.
Združenje evropskih proizvajalcev avtomobilov sicer meni, da zadnji ukrep komisije ne bo vodil do bistvenega usklajevanja cen avtomobilov med različnimi članicami EU-ja, saj bodo le redki trgovci tvegali z odprtjem poslovalnic tudi izven svojih domačih držav. Po nekaterih podatkih ima le 20 % trgovcev dovolj sredstev za odprtje poslovalnice zunaj domače države. Najbolj naj bi bili s tem ukrepom zaradi konkurence iz tujine ogroženi trgovci iz novih članic Evropske unije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje