Že zdaj obstaja dogovor z avtomobilsko industrijo, da bodo znižali emisije, a so cilj zgrešili kar za 50 odstotkov. Po novem bo avtomobil v povprečju lahko spuščal le še 120 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, ali po domače: avto nižjega srednjega razreda bi moral znižati emisije kar za tretjino.
Industrija opozarja na izgubo delovnih mest. Komisija meni, da je ukrep nujen, višjo ceno pa bodo plačali predvsem tisti, ki se odločajo za nakup avtomobilov visokega razreda.
Proizvajalci avtomobilov se bojijo, da bi nov razvoj povečal stroške izdelave avtomobilov in jih podražil tudi za 2.500 evrov na primerek, kar bi pomenilo slabšo konkurenčnost z uvoženimi avtomobili.
Evropska komisija pravi, da bodo ista pravila veljala tudi za uvožene avtomobile, ponudili pa bi tudi davčne olajšave, ki bi pomagale proizvajalcem pri prehodu na proizvodnjo varčnejših vozil.
Drag ukrep, a očitno nujen
Naj se zdi ukrep komisije še tako drag ali pa nelogičen, pa je zgolj odraz krutega dejstva, da se ozračje segreva. Evropska komisija opozarja, da drastične spremembe v okolju lahko povzročijo smrt milijonov ljudi ter da je treba bitko proti globalnemu segrevanju jemati kot vojno, ukrep za izpuste avtomobilov pa je le eden v nizu ukrepov, ki bi pomagali zmagati v tej vojni.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje