Nekateri potniki na prvem komercialnem letu si bodo polet gotovo zapomnili za celo življenje. Če ne po drugem, po ceni vozovnice. Foto: Reuters
Nekateri potniki na prvem komercialnem letu si bodo polet gotovo zapomnili za celo življenje. Če ne po drugem, po ceni vozovnice. Foto: Reuters
Prva komercialna vožnja Airbusa

Največje potniško letalo lahko sprejme 850 potnikov, na pot proti Sydneyju pa je poletelo približno 450 ljudi, ki so jih na letališču v Singapurju pospremile na stotine radovednežev, prizor pa se je ponovil na sydneyjskem letališču. Slednjega so morali tehnično prilagoditi, da bo velikan na njemu pristajal in vzletal.

Po poročanju novinarjev, ki so na krovu letala, je polet potekal mirno in brez težav. Potniki na zgodovinskem poletu so za karte odšteli od skromnih 395 do vratolomnih 70.700 evrov, kupili pa so jih na spletni dražbi za dobrodelne namene.

Najstarejši potnik na letalu je bil star 91 let, najmlajši pa se potovanja še ni zavedal, saj je star komaj deset mesecev. Letalske karte v ekonomskem razredu stanejo enako kot na drugih letalih, za prvi razred pa so dražje. Povratna vozovnica iz Frankfurta v Sydney, z A380 boste leteli med Singapurjem in Sydneyjem, stane 14.000 evrov.

Airbus se je pri izdelavi svojega ponosa spopadal s številnimi težavami, ki so tudi zakrivile dveletno zamudo pri dobavi letala. Ob tem so v podjetju napovedali, da ne bo več zamud, tako da naj bi leta 2008 izdelali 13 letal, leta 2009 in 2010 pa že štiri na mesec.

Prva komercialna vožnja Airbusa