Po besedah Boštjančiča je dogovor z bankami upnicami - Novo Ljubljansko banko, Unicredit banko Slovenija, Hypo Alpe Adria Bank, Abanko Vipa in Gorenjsko banko - v 99 odstotkih usklajen, a drugačen od sklepa vlade.
"Konverzija je različna pri različnih bankah"
"Če bo ta verzija, ki je v 99 odstotkih usklajena, tudi končna, pa še ne vem," je povedal in dodal, da bo to znano do sredine skupščine. Dodal pa je še, da mora vlada spremeniti svoj sklep glede sodelovanja pri 50-milijonski dokapitalizaciji, ker konverzija, takšna, kot je zdaj predlagana in do te mere, kot je usklajena z bankami, ni 50-odstotna.
Dogovorjene konverzije ni hotel komentirati, je pa dejal, da je različna pri različnih bankah. "Ker usklajenega stališča bank ni bilo, je bila v petek najdena rešitev, ki je od banke do banke različna in nadejam se, da bo takšna, kot je, tudi potrjena," je optimističen.
Upravni odbor o povečanju kapitala v sredo
Upravni odbor Adrie Airways je za sredo sklical novo skupščino, na kateri bodo delničarji odločali o povečanju osnovnega kapitala s stvarnimi vložki - konverzijo terjatev bank - in z denarnim vložkom v višini 50 milijonov evrov.
Država bi 50 milijonov evrov zagotovila ob pogoju, da bi bile banke v lastniški delež pripravljene konvertirati polovico terjatev. Ker bodo konvertirale manjši delež, bo morala svoj "da" še enkrat dati tudi vlada. Za sodelovanje države pri dokapitalizaciji je bil potreben tudi rebalans letošnjega državnega proračuna, ki pa ga je DZ v petek vendarle sprejel.
Na Adrio vezanih 3.000 delovnih mest
Adria Airways je lani beležila 63,07 milijona evrov čiste izgube, predlani pa je ta znašala okoli 14 milijonov evrov. Ob neupoštevanju razvrednotenj letal bi bila čista izguba 25 milijonov evrov. Družba je ustvarila 148,7 milijona evrov čistih prihodkov od prodaje oz. 7,9 odstotka manj kot predlani.
Slovenski letalski prevoznik Adria Airways ima velike učinke na slovensko gospodarstvo. Po ocenah družbe Airconomy je na eno glavnih blagovnih znamk Slovenije vezanih približno 3.000 delovnih mest, pomembna pa je tudi zaradi mobilnosti prebivalstva in privlačnosti Slovenije kot turistične točke.
Adria Airways bo sodelovala s Croatio Airlines
Iz Adrie Airways pa so sporočili tudi, da sta vodstvi hrvaškega in slovenskega letalskega prevoznika, Croatie Airlines in Adrie Airways, dosegli dogovor o skupnem modelu poslovnega sodelovanja s ciljem doseganja boljše učinkovitosti in sinergijskega izkoriščanja tržnega potenciala obeh podjetij.
Prvi korak v sodelovanju bo usmerjen v racionalizacijo koriščenja flote, in sicer prek recipročnega kratkoročnega najemanja letal. Po njihovih pojasnilih trenutno še ni možno govoriti o konkretnih linijah, temveč le o načinu sodelovanja iz naslova zmogljivosti.
"Tu govorimo predvsem o regionalnem sodelovanju in interesnem povezovanju dveh podjetij. Takšni potezi bo sledil tudi pozitiven odziv Bruslja, ki podpira takšne oblike regionalnega sodelovanja," je ob tem povedal predsednik uprave Croatie Airlines Srećko Šimunović.
"Dejstvo je, da je Adria Airways tik pred zaključkom finančnega prestrukturiranja, kar je pogoj za poslovno sanacijo podjetja. Optimizacija flote in regionalno sodelovanje sta pomemben del poslovne sanacije," je dodal glavni izvršni direktor Adrie Airways Klemen Boštjančič.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje