Banke ne želijo več podaljševati posojil in odobravati novih, dobavitelji pa odpovedujejo. Tako je Petrol pred dnevi ustavil dobavo goriva in skoraj prizemljil Adriina letala. Adria naj bi mu namreč dolgovala več milijonov evrov. Od države lahko Adria pričakuje povračilo škode zaradi aprilskega ognjeniškega prahu, a bosta dva milijona evrov le kaplja v morje Adriinih dolgov, je za TV Slovenija poročala Marjeta Klemenc.
Predsednik upravnega odbora Adrie Airways Maks Tajnikar je dejal, da so letos naredili veliko, a za rešitev težav premalo. "Na žalost v prvi polovici leta nismo bili sposobni zmanjševati sedmih milijonov evrov izgube."
Adria je vedno živela na račun posojil
Adria je z več potniki zaslužila manj denarja, zdaj pa je dobila še konkurenco nizkocenovnika na poletih v Pariz. V Adrii zatrujejo, da so se na prihod konkurence odzvali z akcijskimi cenami. V Pariz je tako mogoče leteti že za 128 evrov.
Sindikati se ne strinjajo z reševanjem podjetja na račun zaposlenih, zato je bilo desetodstotno znižanje sicer visokih plač, odpravljeno. Vodstvo si prizadeva za rešitev podjetja in se intenzivno pogovarja z morebitnimi strateškimi partnerji, a nihče ne bo vstopil v družbo, če ta ne bo finančno sanirana. Pet milijonov evrov dokapitalizacije državne Posebne družbe za podjetniško upravljanje je pomagalo, a družbe ni rešilo. V težkih razmerah se je Adria znašla tudi zato, ker je vedno živela na račun posojil. Še danes, denimo, plačuje nakup alfe, svojega prvega airbusa. Tajnikar je pojasnil, da imajo 86 milijonov evrov posojil najetih pri bankah.
Poplačila posojil v celoti niso sposobni, zato si v slovenskem letalskem prevozniku prizadevajo za prostovoljno poravnavo. Če ta ne bo uspela, pa bo sledil stečaj. V tem primeru bo Adria lahek plen za prevzem zanimivega letalskega trga na Balkanu, ki ga zdaj uspešno obvladuje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje