Adria Airways ima za seboj dobro trimesečje. Foto: BoBo
Adria Airways ima za seboj dobro trimesečje. Foto: BoBo

Predsednik uprave Adrie Airways Mark Anžur informacij ni ne potrdil ne zanikal. S poslovanjem družbe v prvih štirih mesecih letošnjega leta pa je zadovoljen, saj prodaja kaže zelo dobro.

Adria, ki je v procesu poslovne sanacije, je airbusa A319 najela leta 2010, ko je družbo kot predsednik uprave vodil še Tadej Tufek. Ta poteza med poznavalci letalskega sektorja velja za zgrešeno, saj sta letali premajhni za čarterske lete, po drugi strani pa preveliki za Adriine redne lete.

Adria za en airbus A319 s 135 sedeži mesečno plačuje okoli 250.000 dolarjev najemnine, koliko bo za najem plačeval Jat, pa ni znano. Adria za obe letali letno tako plačuje približno šest milijonov dolarjev najemnine, kar pomeni, da bi lahko s to potezo kar nekaj prihranila. Če bi Adria letali želela predčasno vrniti, bi morala plačati visoko kazen, ki bi jo v težkem finančnem položaju, v kakršnem je, po ocenah poznavalcev verjetno težko zmogla.

Novo sodelovanje med AA-jem in Turkish Airlines
Poleg tega sta AA in turški nacionalni letalski prevoznik Turkish Airlines dodatno poglobila medsebojno sodelovanje. Podpisala sta namreč pogodbo o letih pod skupno oznako, t.i. "code share" na liniji Ljubljana-Istanbul, ki stopa v veljavo z letošnjim poletnim voznim redom,.

Potnikom sta na voljo dva leta iz Ljubljane do Istanbula na dan ter izboljšane povezave do ciljev v Turčiji, na Bližnji in Daljni vzhod, v mrežo letov pa Turkish Airlines dodaja še nove povezave v Afriko in ZDA.