"Ta izziv na eni strani vidimo kot akumulirano znanje, ki se je gradilo od leta 1925. Govorimo o znanju, imenu in možnostih, vidimo, da je z blagovno znamko Mura mogoče veliko narediti v Sloveniji, na območju nekdanje Jugoslavije in še kje.
Na drugi strani pa so izzivi, saj vemo, da Slovenija ni teritorij s poceni stroški dela, kar pomeni, da bo treba storiti korake, s katerimi bomo naredili Muro konkurenčno ne samo na račun delovne sile," je povedala solastnica Aha Skupine Mojca Lukančič, ki se je dražbe udeležila skupaj z britanskim partnerjem in solastnikom Aha Skupine Nigelom Petrom Buxtonom.
Po njenih besedah bo treba razmišljati, kako bodo dodajali to vrednost in zadržali 1.563 ljudi, kolikor jih dela v Muri danes. "Dogovarjamo se o ohranitvi obstoječega števila zaposlenih vsaj za dobo pet let, srčno pa upam, da jih bo čim več in za dalj časa," je dejala.
O zamenjavi sedanjega vodstva Mure in partnerjev ne razmišljajo, pri mednarodni kooperaciji zadeve namreč tečejo dobro, kar zadeva blagovne znamke in oblikovanje pa bo treba veliko narediti, dodaja Lukančičeva.
Z razpletom so zadovoljni vsi udeleženi
Direktor družbe Mura in partnerji Milan Mörec je zadovoljen, ker se je končala agonija glede lastništva, in meni, da so dobili pravega lastnika in da bodo skupaj nadaljevali pot pri revitalizaciji blagovne znamke, mednarodni kooperaciji in ohranitvi Mure.
Odleglo je tudi delavcem, z izkupičkom dražbe, najvišjim doseženim pri stečaju v Slovenji, pa je zadovoljen tudi stečajni upravitelj Branko Đorđević.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje