Običajna različica A380 ima 555 potniških sedežev. Foto: EPA
Običajna različica A380 ima 555 potniških sedežev. Foto: EPA

Zadnji večji preizkus tehnične ustreznosti letala je letalo začelo v francoskem Toulousu, na poti pa bo opravilo 10 postankov, od tega sedem v Aziji, tri pa v Avstraliji, JAR-u in Kanadi.

Prvi postanek bo v Singapurju, katerega domača družba Singapore Airlines bo v drugi polovici leta 2007 kot prva prejela dolgo pričakovana letala.

Polet okoli sveta, ki se bo zaklučil 30. novembra, naj bi simuliral običajen, najmanj 150-urni delovnik letala brez večjih servisov in je eden ključnih testov v postopku pridobivanja certifikata o ustreznosti letala. Na letalu so tudi predstavniki ameriških in evropskih agencij za letalsko varnost.

16 letalskih družb je do zdaj naročilo 149 letal A380, zaradi tehničnih težav pri razvoju in posledični enoletni zakasnitvi prihoda na trg pa je imel Airbus v tretjem četrtletju letos 195 milijonov evrov izgube. Airbus je kljub temu prepričan, da je A380 zaradi zmogljivosti letalo prihodnosti.