Heineken je svoje načrte predstavil skupini slovenskih novinarjev na sedežu družbe v Amsterdamu in tudi v pisni izjavi potrdil, da se zanima za nakup Pivovarne Laško. Ob tem v Heinekenu zagotavljajo, da imajo dolgo tradicijo nakupa močnih lokalnih blagovnih znamk, ki jih potem razvijajo naprej.
Heineken je v zadnjih 20 letih kupoval pivovarska podjetja v širši regiji srednje, vzhodne in jugovzhodne Evrope. Med drugim je na Hrvaškem prevzel Karlovačko pivovaro, v Makedoniji Pivaro Skopje, v Srbiji je kupil Pivaro MB, v Avstriji ima v lasti Brau Union z vrsto pivovarn po vsej državi, na Češkem družbi Krušovice in Drinks Union ter na Poljskem pivovarno Zywiec.
Po Heinekenovih navedbah blagovni znamki Laško in Union ponujata odlično priložnost, prav tako pa sta pivovarni v Laškem in Ljubljani zelo kakovostni in sta za nizozemsko družbo priložnost, da v proizvodnjo vključi tudi druge svoje blagovne znamke.
Heineken v nakupu Pivovarne Laško vidi tudi potencial za nadaljnji razvoj blagovnih znamk Laškega v regiji z uporabo Heinekenovih prodajnih kanalov pri spodbujanju izvoza proizvodov Laškega in Uniona zunaj Slovenije, še zagotavljajo v nizozemskem velikanu.
Heineken plačuje redno
Vodja prodaje v Heinekenu Jan Dereck van Karnebeek je v pogovoru za Finance izpostavil, da Heineken financiranje ureja centralno, tako da financiranje Laškega pod njihovim vodstvom v prihodnje ne bi več predstavljalo težave.
Skeptičnim do tujih lastnikov, pa je sporočil, da bo poslovanje, če bodo kupili pivovarno, lokalne narave in bodo surovine kupovali v Sloveniji. "Heineken je v dobrem položaju, zato plačujemo redno in v celoti. Naši dobavitelji so tradicionalni, dolgoročni partnerji," je izpostavil.
Van Karnebeek je omenil tudi prednost podjetij, kot je Heineken, pred tekmeci, kot so zasebni naložbeni skladi: "V družinskem biznisu je dobro to, da se osredotočamo na dolgi rok. Ne pridemo za dve, tri leta. Kar vidimo v Sloveniji, nam je všeč. Pivovarno s potencialom, ljudje z močno kulturo pitja piva, visoko izobražena država, v srcu Evrope, ki se bo na dolgi rok dobro razvila. Tak horizont si mi lahko privoščimo."
Več interesentov za Laško
Za nakup najmanj 44,68-odstotnega lastniškega deleža v Pivovarni Laško in s tem tudi v Pivovarni Union ter vsaj 75-milijonsko dokapitalizacijo Pivovarne Laško se po pisanju medijev zanimajo tako nekateri finančni investitorji kot tudi strateški vlagatelji.
Družba za upravljanje terjatev bank, Kad, Abanka, NKBM, Zavarovalnica Triglav, Alpen Invest in KD Skladi so sporazum o skupni prodaji delnic Pivovarne Laško podpisali 27. novembra. Kot rečeno, je v sporazumu zaenkrat zastopanega 44,68 odstotka lastništva pivovarne, obstaja pa možnost, da se delež poveča. Omenja se povečanje nad 50 odstotkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje