V promocijskem videospotu je Amazon nakazal smer, v katero želi s svojim konceptom trgovine Amazon Go v začetku prihodnjega leta potisniti klasično prodajalno, poroča novičarski portal Business Insider. Na videz gre za povsem običajno trgovino, a se v dveh elementih ključno razlikuje od običajne – nima prodajalcev in blagajn.
Kupci si morajo najprej na pametni telefon naložiti aplikacijo z istim imenom, pri vhodu v trgovino pa za to namenjen čitalnik na nakupovalčevi napravi odčita QR-kodo. Preostanek nato opravijo učeči se algoritmi, ki prek senzorjev sproti zaznavajo, kaj kupci polagajo v svoje fizične nakupovalne košarice, tako da njim tega ni treba početi. Še več, zaznajo tudi, kdaj nekdo nekaj vrne nazaj na polico. Ko je nakup končan, stranke preprosto odkorakajo iz trgovine, Amazon pa obremeni njihovo kreditno kartico in pošlje račun.
Trgovine, prva se bo odprla nekje v začetku leta 2017 v Seattlu, bodo velike okoli 200 kvadratnih metrov, prodajale pa bodo že pripravljeno hrano, kruh, mleko ter podobna živila. V naslednjem desetletju naj bi jih v ZDA zgradili okoli 2.000.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje