Petlja bo tako prevzela blagovno znamko in ustrezna poslovna sredstva programa čokoladnih namazov Viki, ki je lani ustvaril 618.000 evrov čistih prihodkov od prodaje, zaradi proizvodnje drugje pa ni zaposloval delavcev. "Z nakupom čokoladnih namazov Viki Petlja širi asortiman prehrambnih izdelkov in sledi viziji biti prepoznaven in inovativen ponudnik ter dobavitelj kakovostnih prehrambenih izdelkov in pijač," je dejal direktor Petlje Branko Rojs.
Rojs je še povedal, da je njihov cilj znamko Viki znova narediti prepoznavno tudi med mlado generacijo, jo asortimansko in kakovostno razvijati ter ji z ustreznim marketinškim spletom zagotoviti ustrezno umeščenost in prodajo v Sloveniji in širši regiji.
Kolinska z novo poslovno strategijo
V Drogi Kolinska so zadovoljni s prodajo, "ker smo našli lastnika, ki bo v zadovoljstvo potrošnikov zagotovil nadaljnji razvoj programa čokoladnih namazov," je povedala članica uprave Droge Kolinske Milena Štular. Prodaja manjših znamk Droge Kolinske je bila po navedbah družbe izvedena v okviru uresničitve nove poslovne strategije družbe, ki predvideva osredotočanje na manj blagovnih znamk z regionalnim potencialom.
Skupina Droga Kolinska bo tako osredotočena na blagovne znamke Barcaffe, Grand kafa, Bonito, Argeta, Štark, Čoko Smoki, Najlepše želje, Bananica, Smoki, Prima, Cockta, Jupi, Donat Mg, Tiha, Tempel, Karadorde in Bebi. V družbi so še poudarili, da so vsi novi lastniki blagovnih znamk prevzeli tudi vse delavce, zaposlene na navedenih programih, tako da v procesu prodaje nihče od zaposlenih ni izgubil zaposlitve.
A. Me.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje