Ustanovitelj in direktor podjetja Pipistrel, ki proizvaja ultralahka letala, se trenutno dogovarja z indijsko vlado o dobavi večjega števila njegovih letal, odpravlja pa se tudi v Združene države Amerike, kjer bo znova sodeloval na Nasinem natečaju in se že tretjič potegoval za lovoriko najučinkovitejšega letala na svetu.
V MMC-jevi klepetalnici je poudaril, da je najpomembneje premostiti ovire, ki jih imamo v glavah ter zaupati v svojo poslovno idejo. Šele nato pa se ukvarjati s pogoji poslovanja in politiko. Kljub temu pa še vedno čaka, da bodo v vladi in državnem zboru sprejeli ukrepe, ki bi omogočili boljše življenje "ter bili za pošteno plačo lahko tudi konkurenčni in posledično pošteno nagrajeni". Do zdaj so po njegovih besedah sprejemali le ukrepe za gašenje in miritev socialnih nemirov.
"Če ne gre prodaja v Spodnjem Kašlju, prodaš v Peru"
V času gospodarske krize so se razmere na trgu res spremenile: "Skupno vsem poslom v zadnjem času je to, da niso več tako enostavni, kot so bili." "Tisti, ki smo se morali boriti in izkazovati na globalnem trgu že od začetka, ker je bil domači pač premajhen, imamo pač to srečo, da se ne ustrašimo niti močnejših, niti večjih, niti oddaljenih. Svet je danes na dosegu leve tipke na miški in prepričati se je treba, da če ne gre prodaja v Spodnjem Kašlju, pač prodajaš v Gwatemalo, Kongo ali Peru," dodaja.
Zato tudi ne podpira državnega reševanja Adrie Airways. Kam bi pa prišli, če bi vsi šli pred parlament, če ne znamo poslovati in nimamo denarja za plače, sprašuje. "V državnih podjetjih bi morali postavljeni direktorji za uspešnost odgovarjati z osebnim premoženjem, tako kot moramo v zasebnem sektorju, pa ne bi bilo treba nobenega reševati," dodaja.
Obiskal ga je lastnik Googla
Sam sicer za uspešnost in konkurenčnost svojega podjetja vsa prosta sredstva nameni za razvoj letal. Zato se lahko pohvali z odmevnimi dosežki. "Pred dnevi je bil podrt svetovni rekord pri hitrostni vožnji s kolesom, katerega obliko in aerodinamiko smo izračunali mi." Obiskal ga je tudi Larry Page, lastnik Googla, da bi mu v Pipistrelu pomagali pri uresničitvi njegovih idej. Gre za področje inteligentnega zračnega transporta.
Hangarje bo gradil v Italiji
Kljub temu pa se v Sloveniji spoprijema z ovirami, zato bo moral oditi na tuje. "Žal od ministrstva za obrambo na letališču v Ajdovščini nismo uspeli odkupiti zemljišča za hangarje. V sosednji Italiji so nam skoraj 30.000 m2 zemljišča ponudili takoj. Žal smo s projektom v Italiji že tako daleč, da poti nazaj ni. Tudi meni je žal, verjemite, a čas teče. Neusmiljeno! In jaz ne morem čakati v nedogled!"
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje