"Za slovensko gospodarstvo je dobro delujoč logistični sektor izjemnega pomena, ker je večina naših podjetij zelo izvozno usmerjenih. Poleg tega je dobro delujoče pristanišče ključno tudi za privabljanje tujih neposrednih investicij v Slovenijo, ki se sicer odlikuje s pomembno geostrateško lego za tuje investitorje," je poudaril gospodarski minister Matjaž Han.
Izpostavil je tudi potencial pristanišča za turizem. Učinkovitost Luke Koper je po njegovih besedah zato vitalnega pomena za slovensko gospodarstvo, poleg tega pa tudi za obalno-kraško regijo; tako z vidika delovnih mest kot nadaljnjega razvoja.
"Veseli me, da se je Luka Koper v zadnjem desetletju razvila v eno najsodobnejših pristanišč severnega Jadrana. Povezuje se s sosednjimi pristanišči v Trstu, na Reki in v Benetkah ter tako predstavlja pomembno vstopno točko v Evropo za tovor iz Azije. Tudi za naprej je pomembno, da razvija svojo infrastrukturo in pri tem skrbi za trajnostno poslovanje s čim manjšim okoljskim in ekološkim vplivom na okolje," je poudaril. Ob tem je poudaril tudi pomen podpore, ki jo lahko pristanišču zagotovi država z izgradnjo drugega tira.
2. tir prinaša razvojne priložnosti
Povezanost koprskega pristanišča z drugim tirom je izpostavila tudi ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek. "Kot koncesionar na ministrstvu za infrastrukturo redno spremljamo, kaj se dogaja s projekti in razvojem Luke Koper, ki so nujno potrebni za optimalno uporabo nove proge," je dejala.
Tako kot pričakujejo, da se projekt drug tir konča v zastavljenih rokih, tudi od Luke Koper pričakujejo, da svoje projekte izpelje pravočasno, je poudarila. "To so pogoji, da Luka Koper ostane ena od uspešnejših naložb države, kar si seveda vsi želimo," je dodala.
Predsednik luške uprave Boštjan Napast je izrazil zadovoljstvo, da sta ministra "izkazala podporo poslovanju in razvoju enega najpomembnejših gospodarskih subjektov v državi". "Skupaj smo odprli ključna vprašanja, zlasti s področja naložb v posodobitev slovenskega železniškega omrežja, ki je osnovni pogoj, da lahko še naprej razvijamo pristanišče in ohranjamo našo konkurenčno prednost," je dejal.
Dobri poslovni rezultati
Kot je med drugim poudaril v predstavitvi rezultatov družbe, so lani dosegli dobre poslovne rezultate in povečano rast pretovora vseh blagovnih skupin ter ga sklenili z zgodovinskima dosežkoma na dveh strateških segmentih – zabojnikih in avtomobilih.
Dejavno so se posvečali naložbam, prednostno pa izvajali tiste, ki predstavljajo nov razvojni cikel za ključne terminale v pristanišču. Junija so sklenili zadnji odsek podaljšanja zabojniške obale, s katero so pridobili novo privezno mesto in dodatne skladiščne površine, hkrati pa začeli dejavnosti za podaljšanje severnega dela pomola, so zapisali na gospodarskem ministrstvu.
Ministra sta si v okviru obiska tudi ogledala delo v pristanišču in pomembnejše investicije, z Napastom pa so se povzpeli tudi na najvišje obalno dvigalo v pristanišču.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje