Hranilnica, ki je še vedno v večinski lasti sindikatov, je Aerodrom Maribor kot koncesionarja za upravljanje mariborskega letališča kupila oktobra lani, saj so nakup ocenili kot dobro naložbo.
Mariborsko letališče v prihodnje vidijo kot sodobno in razvito slovensko letališče, prek katerega bodo tekle redne linije, čarterski poleti in več tovornega prometa. Prva redna linija je bila junija že vzpostavljena, Adria Airways namreč leti v London. Sedaj želijo čim prej najti strateške vlagatelje.
Mariborsko letališče je imelo lani 18.000 potnikov na čarterskih povezavah, letos načrtujejo okoli 35.000 prepeljanih potnikov. Ambicije so precej višje, saj želijo v petih do sedmih letih prepeljati okoli pol milijona potnikov. Zmogljivost novega potniškega terminala je okoli 600.000 potnikov, to pa je tudi številka, ki bi jo nekoč radi dosegli.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje