Izguba v njegovih evropskih tovarnah bi lahko letos znašala kar 790 milijonov evrov, ni pa še znano, koliko ljudi bo ostalo na cesti. Med drugim imajo svoje obrate v Veliki Britaniji, Španiji, Nemčiji in Belgiji.
"Ko pogledate BDP-je evropskih držav, je jasno, da so skoraj vse države v recesiji, in nič ne kaže, da se bo stanje kaj kmalu izboljšalo. Seveda pozdravljamo prizadevanja voditeljev, da okrepijo fiskalno politiko, a imeli bodo še veliko dela," je dejal izvršni direktor podjetja Alan Mulally.
V številkah: prodaja Fordovih modelov je v prvi polovici leta 2012 v Evropi padla za 10 odstotkov, na najnižjo raven v zadnjih 17 letih. Ni pomagalo niti, da je podjetje evropskim kupcem predstavilo prenovljene modele fiesta, mondeo in kuga.
V Evropi slabo, drugod dobro
Na drugih koncih sveta pa gre Fordu še naprej dobro, tako da bodo s pozitivnimi rezultati pokrili tudi evropsko izgubo. Po napovedih naj bi leto končali z dobičkom, Mulally pa je zaradi krize v Evropi že napovedal, da bodo dolgoročno prisotnost v Evropi zmanjšali, proizvodnjo pa preselili drugam.
Avtomobilska industrija v Evropi ima sicer težave že nekaj let, zato se tudi ameriški proizvajalci na stari celini večinoma spopadajo z izgubo. General Motors je zato že leta 2009 sprejel odločitev o umiku iz Evrope in zato prodal večinski delež v Oplu, a ko se je finančni položaj v podjetju znova okrepila, so si premislili in ostali.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje