Na sejmu so podelili tudi nagrade za oblikovalske dosežke. Med desetimi najboljšimi so izbrali zmagovalca. To je postalo podjetje Pohištvo Potočnik s kuhinjo Les oblikovalca Julijana Krapeža.
Primer dobre oblikovalske prakse je italijanski dizajn, ki se na sejmu predstavlja v okviru Italijanskega festivala 2013. Ta v Sloveniji promovira italijanske blagovne znamke Made in Italy. Italijansko oblikovanje izhaja iz tradicije, ki združuje znanje, kreativnost in inovativnost. Častni pokrovitelj sejma je italijanski inštitut za zunanjo trgovino, oddelek italijanskega veleposlaništva za gospodarsko promocijo.
In kje je Slovenija? Na razvojnem dnevu gozdno-lesnega sektorja v okviru sejma je generalni direktor direktorata za gozdarstvo, lovstvo in ribištvo na ministrstvu za kmetijstvo in okolje Jošt Jakša poudaril, da so slovenski gozdovi idealni za pridelavo kakovostnega lesa, ne pa konkurenčni po masivnosti. Opozoril je, da temu lesu pri nas ne znamo dodati vrednosti.
Foto: Enej Česnik
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje