Na dvig kazalnika gospodarske klime na mesečni ravni so najbolj vplivali kazalnik zaupanja potrošnikov (za 0,5 odstotne točke), kazalnik zaupanja v storitvenih dejavnostih (za 0,4 odstotne točke), kazalnik zaupanja v trgovini na drobno in kazalnik zaupanja v gradbeništvu (vsak za 0,1 odstotne točke).
Na zvišanje kazalnika gospodarske klime na letni ravni so vplivali kazalnik zaupanja v storitvenih dejavnostih, zaupanja v trgovini na drobno, zaupanja potrošnikov in kazalnik zaupanja v gradbeništvu.
Kazalnik gospodarske klime je bil julija 2016 (5,2 odstotne točke) za 1,0 odstotne točke višji kot junija 2016 (4,2 odstotne točke) in za 8,3 odstotne točke višji od dolgoletnega povprečja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje