Foto:
Foto:
Henkel je v desetih letih v svoje mariborske obrate vložil 40 milijonov evrov.

Predsednik uprave Henkel Slovenija Andreas Knöbel je povedal, da je okrog četrtino prihodkov družba ustvarila na slovenskem trgu. Zanjo je bil letos največji izziv vstop Slovenije v EU, ki je prinesel carine na izdelke, ki so jih izvažali na trge nekdanjega SFRJ-ja.

Izgubljen izvoz na te trge jim je uspelo nadomestiti s povečanjem izvoza v druge države, in sicer v EU, Kanado, Avstralijo in Rusijo ter s povečanjem prodaje na domačem trgu.

Proizvodne zmogljivosti v tovarni v Mariboru, ki je tretji največji Henklov proizvodni center kozmetike v svetu, so polno zasedene. Prodaja kozmetike iz leta v leto narašča, prav tako tudi prodaja tehnologij, rahlo pa upada prodaja pralnih in čistilnih sredstev.

Henkel Slovenija je v zadnjih desetih letih v svoje zmogljivosti v Mariboru vložil 40 milijonov evrov, ena največjih naložb v zadnjem obdobju v višini 1,35 milijona evrov pa je bila nakup nove proizvodne linije IWKA za polnjenje in konfekcioniranje barv za lase blagovne znamke Schwarzkopf & Henkel.