Prilagoditev organizacijske strukture novemu poslovnemu okolju, znotraj katerega Gorenje deluje kot del korporacije Hisense, zahteva nadaljnjo optimizacijo učinkovitosti ter vitkejšo, funkcijsko organizacijo skupine Gorenje, v celoti usklajeno z organizacijo skupine Hisense, so danes sporočili iz Gorenja.
Zaključni koraki integracije po navedbah Gorenja zajemajo tudi ločitev proizvodnega dela Gorenja od upravnega dela podjetja, vzpostavitev skupnih regijskih servisnih in storitvenih centrov ter združevanje prodajnih poslovnih enot v tujini.
Korporacijske podporne funkcije za celotni evropski del skupine Hisense bodo sodile pod podjetje Hisense Europe s sedežem v Ljubljani. Hisense bo s tem, kot je napovedal že ob prevzemu, v Sloveniji vzpostavil sedež upravljanja za vse svoje operacije v Evropi, medtem ko bo družba Gorenje obsegala le proizvodnjo v Velenju in hčerinske družbe.
Nekatere upravne funkcije ostajajo v Velenju
Zaposleni, katerih delovna mesta so vezana na upravo, bodo v prihodnje zaposleni v podjetju Hisense Europe, kljub temu pa bodo nekatere funkcije ostale na lokaciji v Velenju, navajajo v Gorenju.
"Zaradi neugodne situacije na trgu dela in težav s pridobivanjem ustreznih kadrov bomo, da bi obdržali čim več delovnih mest, vzpostavili nekatere skupne funkcije tudi na lokaciji v Velenju ter jih organizirali kot skupne storitve in kompetenčne centre za vso Evropo oz. skupino Hisense, te iste funkcije pa ukinili v drugih državah, kjer so z njimi povezani stroški višji," so zapisali v Gorenju.
V pripravi analiza delovnih mest
V družbi so dodatno pojasnili, da bodo konkretne spremembe glede števila in razporeditve delovnih mest jasne po tem, ko bodo naredili sistemizacijo na novem podjetju. Pred tem bodo pripravili tudi analizo delovnih mest v režiji, da ugotovijo, katera so korporativna, katera pa vezana na proizvodno lokacijo. "Potem se bomo glede na posamezne oddelke odločali, kako in kje bo katera funkcija organizirana," so napovedali. V Gorenju so informacijo o spremembah danes predstavili tudi svetu delavcev in z načrti seznanili zaposlene.
Regijsko bodo organizirali tudi klicne centre, in sicer na štirih lokacijah za vso Evropo, prav tako bodo dokončali združevanje Gorenjevih in Hisensovih poslovno-prodajnih enot po posameznih trgih v Evropi in v nekdanjih sovjetskih republikah (regiji CIS), ki bodo po posameznih trgih odslej tudi s pravnega vidika eno podjetje, so še navedli v Gorenju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje