Proizvodna hala podjetja Pipistrel v Ajdovščini. Fotografija je nastala leta 2011, ko je poskusno vožnjo z letalom Virus pred poskusom obleta sveta opravil Matevž Lenarčič. Foto: BoBo/Srdjan Živulović
Proizvodna hala podjetja Pipistrel v Ajdovščini. Fotografija je nastala leta 2011, ko je poskusno vožnjo z letalom Virus pred poskusom obleta sveta opravil Matevž Lenarčič. Foto: BoBo/Srdjan Živulović


Njuno letalo, ki sta ga poimenovali Mahi, bo v Pipistrelu ostalo en dan za redna vzdrževalna dela in servis po določenem številu preletenih ur, predvidoma v petek dopoldne pa nadaljujeta pot.

Pilotki Kejtheir Miskita (Keithair Misquitta) in Arohi Pandit (Aarohi Pandit) sta doslej opravili opravili pot iz Indije prek Pakistana, Irana, Bolgarije in Srbije v Slovenijo, po servisnem postanku pa pot nadaljujeta nad Evropo, Atlantskim oceanom v Severno Ameriko, prek Beringovega morja na Kitajsko in od tam spet proti Indiji.

Skupno bosta preleteli več kot 37.000 kilometrov, najtežja pot pa naj bi ju čakala prav prek Atlantskega oceana.

Na novinarski konferenci sta mladi pilotki povedali, da s svojo potjo želita doseči dvoje – ozavestiti ženske o njihovi moči, da zmorejo take podvige, ki so "nekako domena moških", ter zbirati denar za šolanje deklet v Indiji, ki želijo svojo poklicno pot nadaljevati na področju letalstva.

V Ajdovščini so pilotki toplo sprejeli, poleg soustanovitelja Pipistrela Iva Boscarola in direktorice Pipistrela Ingrid Heuffel Berginc ju je pozdravil tudi indijski veleposlanik v Sloveniji Param Džit Man (Param Jit Mann).

Boscarol je ob tej priložnosti poudaril, da družba Pipistrel dobro sodeluje z Indijo in upa na povečevanje prodaje in nove skupne projekte v prihodnje. Tudi v letošnjem letu celotna skupina Pipistrel dobro posluje. Po Boscarolovih besedah pa v družbi Pipistrel razmišljajo o selitvi v tujino, če bo prišlo do spremembe davčne zakonodaje v Sloveniji.