Prodaja brezalkoholnih pijač iz programa Droge Kolinske je bila ob upoštevanju celotnega trga, ki ga družba pokriva, v prvem polletju letošnjega leta na ravni lanskega enakega obdobja, je za radio Slovenija povedal Andrej Bele.
Nekoliko slabše le na Hrvaškem
Droga Kolinska ima dobre rezultate predvsem na srbskem trgu, medtem ko prodaja na Hrvaškem nekoliko zaostaja za lanskoletnimi dosežki. Po mnenju Beleta iz Droge Kolinske je upad prodaje "odraz zapoznele turistične sezone, zaprtih trgovin ob nedeljah, vedeti pa je treba tudi, da je Hrvaška sprejela protikadilski zakon v gostinskih lokalih, za katerega se bojimo, da bo svoje negativne plati pokazal šele v hladnejših mesecih."
Prodaja pijač je sicer odvisna tudi od vremenskih razmer, "ki pa so bile v prvi polovici letošnjega leta vse prej kot ugodne, zato pričakujemo še boljšo situacijo v tem mesecu in prihajajočih obdobjih," dodaja Bele.
Po pričakovanjih industrije naj bi se torej prodaja brezalkoholnih pijač v drugi polovici leta še krepila, Bele pa poleg tega izpostavlja tudi nujnost spremembe načina komuniciranja, kar pomeni, da je treba več pozornosti nakloniti potrošniku.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje