![Intereuropa naj bi v Turčiji kupila tovornjake, ki niso ustrezali evropskim merilom. Foto: MMC RTV SLO](https://img.rtvcdn.si/upload/intereuropa-konterjner.jpg)
Časopis Dnevnik je poročal, da koprski kriminalisti preverjajo, ali obstaja sum kaznivega dejanja v zvezi z domnevno spornimi nakupi 50 Intereuropinih tovornjakov, ki naj ne bi ustrezali evropskim merilom, zato jih je bilo treba prilagoditi, s čimer naj bi v Intereuropi prihranili.
Prilagoditve so bile po Lovšinovih besedah minimalne, stale pa so 10.000 evrov. Vsi tovornjaki se danes vozijo po cestah vzhodne in jugovzhodne Evrope in služijo svojemu namenu.
Lovšin: Poslovanje Intereurope zakonito
Lovšin je še zatrdil, da je poslovanje Intereurope in njenih odvisnih družb popolnoma zakonito. Nakup tovornjakov pa je bil ekonomsko upravičen, potrdil ga je tudi nadzorni svet, je dodal.
Glede gradnje terminala v Moskvi pa Lovšin pravi, da vse poteka zakonito in da so projekt v začetku lanskega leta odobrili člani nadzornega sveta. Projekt so začeli izvajati proti koncu lanskega leta, danes pa imajo na avtomobilskem terminalu več kot 10.000 avtomobilov. Finančne goljufije je zanikal tudi predsednik nadzornega sveta Intereurope Boštjan Rigler, ki je zavrnil vsakršna namigovanja na morebitne nekorektnosti v povezavi s projektom ali ravnanjem nadzornega sveta glede omenjene investicije.
Opozorila na nepravilnosti že leta 2006
Na nepravilnosti ob nakupu naj bi že konec leta 2006 opozarjal takratni nadzornik Intereurope Andrej Može, ki je ta položaj na predlog Kapitalske družbe nato izgubil, piše Dnevnik.
Tožilstvo prejelo dve prijavi
Tožilstvo naj bi prejelo dve prijavi o nepravilnostih predsednika uprave. Poleg nakupa tovornjakov, s katerim se že ukvarjajo kriminalisti, naj bi bili domnevno sporni tudi posli v zvezi s terminalom v Moskvi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje