V skupni družbi bo imel Etihad 49-odstotni delež, medtem ko bo srbska država obdržala 51-odstotni delež in bo nase prevzela 195 milijonov dolarjev dolgov JAT-a in poskrbela za presežne delavce.
Etihad bo v skupno družbo vložil 40 milijonov dolarjev, dodatnih 60 milijonov dolarjev pa še prek drugih mehanizmov financiranja.
"Ne bi bili tu, če ne bi verjeli, da ima Air Serbia vznemirljivo prihodnost. Postavili smo jasne cilje glede dobičkonosnosti. To ni velik dan le za Air Serbia, ampak tudi za Etihad," je ob podpisu sporazuma dejal prvi mož Etihada James Hogan. Na čelu Air Serbie bo Avstralec srbskega rodu Danny Kondić, ki ima 20 let izkušenj v letalstvu.
Obe družbi sta napovedali, da bodo upokojili trenutno floto desetih boeingov 737-300 in jo nadomestili z zakupljenimi ozkotrupnimi potniškimi letali.
Želja Etihada je, da bi Beograd razvili v t. i. hub oziroma vozlišče celotnega Balkana, kar je pomembno dejstvo za prihodnost tako letališč kot letalskih družb v regiji, med njimi tudi za Aerodrom Ljubljana in slovenskega letalskega prevoznika Adrio Airways.
Letalski prevoznik iz Združenih arabskih emiratov ima med drugim že deleže v družbah Virgin Australia in Air Berlin. V zadnjih letih pospešeno kupuje deleže v tujih letalskih družbah v boju za prevlado z regionalnima tekmecema Emirates in Qatar Airways.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje